Thursday 11 April 2013

Sehangat Asmara

Today, out of topic sikit. Selalu je cerita pasal baby stuff, pregnancy, tapi sekarang, nak share pasal drama favourite SEHANGAT ASMARA adaptasi dari novel Aisya Sofea. (tapi drama ni dah habis, dah habis baru nak review ke?)

Siapa peminat drama SEHANGAT ASMARA sila angkat tangan?

Tagline novel: "Bibir tidak perlu berkata bila hati sudah mula bersuara"

Honestly pada pendapat wawa yang memang susah sangat nak follow drama melayu kat tv, lagi dalam keadaan sekarang nih nak duduk lama depan tv pun dah tak larat. Tapi drama nih memang best, jalan cerita yang best, gandingan pelakon yang mantap, saya rasa ini adalah drama melayu yang paling best pernah layan. oh saya tak tengok drama ADAM & HAWA sebab jalan cerita meleret-leret sangat.
Cuba baca komen yang wawa amik dari FB Sehangat Asmara 

penangan SA ni dasyat sangat bila cerita SA ni dah habis..

"Hi people...how's life without KayNal?..Definitely mcm incomplete jigsaw puzzle kan... Setelah sekian lame kita menunggu ketibaan setiap hari isnin hgga rabu dgn penuh keterujaan dan meniti empat hari lagi dgn hati berlagu sendu..inikn pulak melalui hari2 esok tanpa KayNal kerana SA sudah sampai di pelabuhannnya dan kita semua bagaikn terkapai2 di tengah lautan kerinduan. Diharap admin akan terus menyajikn detik2 pahit manis SA di laman ini semoga fans dpt sentiasa bersatu utk menghilangkn rasa rindu yg pasti terbuku."

Pengakuan diri, wawa memang suka tahap gaban dengan Adi Putra.. muka dia sweet je..



please para penerbit, pengarah drama or filem, buat drama yang berisi macam nih, bukannya drama slow, takde jalan cerita dan memboringkan. Saya perlu drama-drama macam ni bila saya berpantang nanti..

Sesiapa yang tak tengok lagi pergilah tengok, memang tak rugi. Boleh je tengok online. Make sure you all sediakan berkotak tisu ek.. 
 

7 comments:

  1. tak follow sangat la cerita ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. rugi sangat.. baik tengok sekarang.. :)

      Delete
  2. berapa episod wawa? nak tgk on9 jugak la sbb xde astro..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada 35 episod je.. best tak meleret2 pun cerita nih..

      Delete
  3. tak layan pun cte ni sebab hubby x minat heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hubby wawa pun tak minat drama meleleh macam nih.. tapi dah layan cerita ni, mesti nak tengok lagi.. :)

      Delete
  4. pada saya pon SA ni adalah drama terbaik pernah saya tengok. walaupun dah setahun berlalu, saya still follow citer ni..

    ReplyDelete

INSTAGRAM @WAWATASLIMAN

Followers