Thursday 3 May 2012

Oh Dian Pelangi Tolong!

Last weekend i went to Dian Pelangi Butik, yes again! Seriously, suka sangat pergi DP butik. Cozy and you know perasaan bila masuk tu, yes this is my shop! Bila semua cantik and I can say affordable. Still within my budget. Pada semua yang tanya or takut nak pergi DP butik, try lah dear, you all wouldn't regret punya, and all the staff kat situ very friendly. :)

 Ok, well as always I got problem here, bila semua cantik, I dah tak reti or mata dah rabun warna sebab semua cantik kat situ. So, I nak mintak pendapat you all. Which cardigan lagi cantik and suitable  for me. 

Whether A (below) balloon sleeve cardigan OR




this B balloon sleeve cardigan?



Please help me to choose one! 

Oh! I'm wearing WAFFAA scarf colour REAL RED. 

Actually I already purchased one from two cardigans above. But nowadays rasa nak pergi beli another one pulak. :P


9 comments:

  1. me suke blue........
    bestnyaa..bilalah dpt pergi ni...

    **mmg takut nk terjah pun,...takut tak mampu...pastu meroyan sendirik hehe

    ReplyDelete
  2. huhu i cannot really tell d differ.hahaha sy pon da rabun tgk both of them..but as i big so, i choose d darker one la kan.. standard la kasi nmpk kurus hahaha..so BLUE! X)

    ReplyDelete
  3. Both are great on you. Beli dua2 lah, sis! :)

    ReplyDelete
  4. i choose u da bright 1. but both of them cantik. rabun rabun la :)

    ReplyDelete
  5. honestly both of them are not suitable for you wawa..it makes u look fatter dear...beli baju lain la k..

    ReplyDelete
  6. sis, u should buy another more !! nice la sis :)

    ReplyDelete
  7. suka B...:)...tak beli dress ke?

    ReplyDelete
  8. me choose B...nmpk lg cantik dari yg A...

    ReplyDelete

INSTAGRAM @WAWATASLIMAN

Followers