Wednesday 7 December 2011

RIA MIRANDA

Since balik dari bandung ni wawa terfikir fashion hijabers di Indonesia lagi up to date sikit rasanya dari fashion kita. but then, diaorang ada style sendiri contohnya dian pelangi. tuhari wawa jalan-jalan di pasar baru di Bandung ternampak booth yang jual baju and shawl dian pelangi. adalah jugak beli 2 3 untuk kenangan. Baju and shawl yang wawa beli tu pun area 150,000 - 300,000rupiah. Oklah kan murah and cantik.  Belum pakai lagi, tunggu ok! :) 

Other than that, tau tak pasal tudung dian pelangi. kat sana dalam 70,000 rupiah duit kita tak sampai pun RM20, sangat murah dan kualiti pun best, wawa pun ada beli 2 3 sebagai kenangan. simply heaven untuk yang kuat shopping macam wawa. yang penting kualiti and cantik. mr.fand pun pesan cari benda yang memang takde jual di Malaysia. ok boss! :)

Ok ok dalam post ni wawa sangat suka pada si cantik and keren. RIA MIRANDA. If you all kenal DIAN PELANGI should be you all kenal dia. Fashion designer yang familiar kat Indonesia. Baju dia wawa takde jumpa pun area Bandung, maybe outlet dia di sekitar Jakarta je. 

Ria Miranda, she’s subhanallah very pretty.

 






 






Check

Her blog. Ria Miranda,
Her design: By Ria Miranda
Her facebook: Facebook
Her twitter: Twit 

She's so cantik.. Masha Allah.  She's specializing in ‘Contemporary Casual’ muslimah clothing. Wawa straightly fell in love with her collection. Soft pastel colour. so sweet indeed!

7 comments:

  1. mmg sgt cantik...
    koleksi2 dia pun sweet..
    kalolah ada jual kt mesia..
    akak dh meroyan dah...hik3

    ReplyDelete
  2. salam singgah

    serious sweet..kalaulah retis Malaysia macam ni;)

    ReplyDelete
  3. kelas u wawa.. memang mengikutinyer. akakni tengok orang pakai suka tapi akak nak pakainyer tak memberanikan diri... tapi indon memang dah lama pun fesyen muslimahnyer.. tahun 90an diaorang dah mulapun kitani rasanya mcm baru2nijer fesyen designer mula berminat kot...

    ReplyDelete
  4. yes setuju...indonesia sedikit lebih kreatif...sejak tinggal kat Indonesia ni saya juga sgt teruja dgn fesyen2 kat sini...:) tapi Malaysia juga hebat, cuma rasanya kat Malaysia pembawaan org lebih suka kpd yg simple2 saja...:)

    ReplyDelete

  5. Assalamualaikum Tuan/Puan.

    Saya mohon maaf pada Tuan/Puan untuk boleh iklan sedikit disini, semoga kebaikan hati Tuan/Puan untuk memberi izin iklan ini, menjadi amal ibadah disisi Allah SWT hendaknya amiin….

    Salam dari Kita Holidays Travel & Tour Indonesia.
    Kalau Tuan/Puan nak melawat ke Indonesia, jangan risau hati sila hubungi :

    KITA HOLIDAYS TRAVEL & TOUR INDONESIA
    Tour operator & Travel Agency

    Sebuah serikat yang punya legalitas di Indonesia, memberikan pengkhidmatan tour ground handling di beberapa daerah yang favorit untuk di lawati. Kami arrange secara profesional dan dengan penuh rasa kekeluargaan, juga dengan harga tour yang sangat berpatutan sekali seperti ke : Padang dan Bukittinggi Tour, Aceh Tour, Medan Tour, Jakarta dan Bandung Tour, Jogjakarta Tour, Bali Muslim Tour dan sewa kenderaan.

    Contact person : Amsyahril
    Mobile : +6285263007445 ( WhatsApp )
    E-Mail : am_holidays@yahoo.com / kita_holidays@yahoo.com / kitaholidays@yahoo.com.



    ReplyDelete

INSTAGRAM @WAWATASLIMAN

Followers