Tuesday 3 April 2012

Perfume Untuk Dilepaskan Pergi

Hi beautiful, I have Nina Ricci Red Apple to let go. 


Reason to let go. Look at my perfume collection. Banyak sangat tak tau bila boleh habis!



Honestly, I bought this perfume last year December 2011.. until I do some house keeping and found it. As I already had half of the same perfume, so I think the best thing is to let it go.

Price is negotiable. maybe RM150. 80ml.

Wawa bukan penjual perfume ok. Just wanna let go this perfume je. So, don't hesitate to ask me if you are interested.. PM me at wawa.tasliman@gmail.com, or just drop your comment. :)

p.s for myself. jangan mengada beli perfume sama eventho minat habis pada perfume tu. Tunggu habis baru buy new one lol.

10 comments:

  1. biasalah, confirm rambang mata bila nampak parfume2 ni. :)

    ReplyDelete
  2. heheheh..cs wawa i though u wanna let it go for FREE bru excited ni.ingat de contest ke hape..hahhahaa..ok2 i understood! haha XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha for free? baik i pakai sendiri. any suggestion contest apa? tak reti lah dear.. :)

      Delete
  3. x mampu lg nk beli perfume mahal, tp teringin jgk..kna tgu dh bekerja la :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. harga boleh lagi murah tu dear, if betul nak.. :)

      Delete
  4. Oh my oh my! You've got a huuuuge collection! :D I see my favourite there on the first plan! Miss Dior! They r gorgeous!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes! that's my favorite perfume. The smell so good. :)

      Delete
  5. Banyak gile perfume ^^
    Cik Yana pakai satu jenis je yg Vanilla BodyShop tu.
    Yang lain tak masuk dengan citarasa sendiri. Hehehe~

    Nak Handphone case comel?

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh perfume BodyShop i used at uni. that perfume can mix with other colours.

      Delete

INSTAGRAM @WAWATASLIMAN

Followers