Friday 8 August 2014

Damia Anak Mama

Selalu pesan pada Damia even Damia too small nak faham apa yang I cakap 'hidup dalam dunia ni tak mudah, penuh dengan perangai orang yang macam2, Damia kena kuat. Ada sakit, ada suka, ada gembira, ada pedih, ups and downs. But, don't worry sayang, mama and papa always be there for u, ada dengan Damia wherever, whenever'. 

'Erh, ateteteh' Damia reply, macam faham je kan mama cakap apa.

Maybe mama fikir too much. Boleh ke kita jaga Damia macam parents jaga kita. Didikan agama, bagi pelajaran dan almost everything perfect kita dapat dari parents. Kalau nak fikir pasal masa depan Damia macam mana? Ok ke tak ok? Boleh buat kita tak tidur malam. But I promise gonna give the best untuk Damia macam parents lain buat. 

Dengan dunia sekarang banyak yang berlaku, perang, kematian, pergaduhan, bombs,...

ok too much for Damia. slaps and stop.  

So far, Damia takde dapat demam or sakit teruk. Benda paling risaulah tu. Hopefully Damia kuat untuk fight infection dan yang baik je akan berlaku kat Damia. Sorry feeling keibuan sangat dalam blog ni. Yup saya mak orang. Mak-mak je yang faham.

Semoga Damia jadi anak yang solehah. Anak yang berjaya di dunia dan akhirat. Jadi 'bekal' yang baik untuk kami nanti. Mama promise akan didik Damia the best.

I absolutely love being a mother. I can't imagine life without Damia. Huru hara pun trying jadi the best mama to Damia. I love you to the moon and back Nia sayang. 




Sebab ni blog mama, so biased kat mama je. hiks. 

1 comment:

INSTAGRAM @WAWATASLIMAN

Followers